jeżeli chcesz być powiadamiany o nowościach i promocjach, podaj swój adres e-mail

   









Obsługa teleinformatyczna firm


Zarówno stałe umowy w ramach Pakietów OPIEKA i OPIEKA PRO jak i usługi EXPANDER SERWIS wykonywane są na najwyższym, gwarantowanym poziomie. Do dyspozycji naszych klientów pozostają specjaliści pełniący dyżur przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.
W ramach dostępnych pakietów oferujemy kilka wariantów opłat za wykonywaną usługę - dopasowanych do charakteru działalności naszego klienta.

Oferta ta skierowana jest głównie do tych firm, dla których opieka serwisowa jest korzystniejszym rozwiązaniem niż zatrudnienie własnego informatyka i zapewnienie zaplecza serwisowego.

Expander umożliwia wielorakie metody komunikacji (zgłoszeń serwisowych)
  • telefon (24/h)
  • SMS
  • mail
  • gg
  • SKYPE
  • system zgłaszania  serwisów ON-LINE
--------------------------------------------------------------------------------------- Pakiet OPIEKA*
  • konfigurowanie i naprawa stacji roboczych
  • konserwacja sprzętu (zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz)
  • modernizacja sprzętu
  • organizacja napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych sprzętu w serwisach
  • administrowanie istniejącą siecią komputerową i telefoniczną
  • zabezpieczenia antywirusowe wraz z fachowym doradztwem
  • instalacja nowego oprogramowania
  • odzyskiwanie danych (usługa dodatkowa)
  • regularne przeglądy (w standardzie 4 wizyty w miesiącu)
  • konsultacje, szkolenia i doradztwo w zakresie zastosowań sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
  • bezpłatny dojazd w obrębie Krakowa
  • szybka reakcja
            + w standardzie do 24 godzin od momentu zgłoszenia
            + pierwszeństwo względem innych firm nie objętych umową
  • możliwość pracy poza godzinami pracy firmy

* Dodatkowo istnieje możliwość rozszerzenia pakietów o opiekę nad siecią elektryczną kontrahenta.
---------------------------------------------------------------------------------------
OPIEKA_PRO*
  • wszystkie elementy Pakietu OPIEKA
  • czas reakcji dla procesów kluczowych (zdefiniowanych oddzielnie) do 2 godzin
  • 8 wizyt w miesiącu
  • sprzęt zastępczy w razie awarii

* Dodatkowo istnieje możliwość rozszerzenia pakietów o opiekę nad siecią elektryczną    kontrahenta.
---------------------------------------------------------------------------------------
EXPANDER SERWIS
  • Usuwamy awarię :
            - sieci telefonicznych
            - sieci komputerowych
            - sieci elektrycznych
            - urządzeń pracujących w w.w. środowiskach
            - odzyskujemy utracone dane lub sprawiamy by niechciane dane
              zostały bezpowrotnie zniszczone
  • gwarantowany dojazd w czasie do 24 godzin

    Dopłata za priorytet szybkości działania
    Extra 1h - 3h 50 zł + VAT
    Fast 3h - 12h 30 zł + VAT
    Normal do 24h 0 zł

  • usługa płatna po wykonaniu usługi (wysokość opłaty uzależniona od czasu poświęconego na usunięcie awarii i skomplikowalności problemu)